Nová verze Microsoft Dynamics NAV 2016 uvedena na trh

Od října 2015 je na trhu dostupná nová verze produktu Microsoft Dynamics NAV 2016 včetně české lokalizace. Tato nová verze přichází s velkým množstvím efektivních vylepšení a uživatelsky atraktivních novinek. Výrobce opět pozitivně posunul hranice rychlosti implementace, snadné orientace v uživatelském prostředí a zároveň posílil podporu Vašich obchodních ambicí.

Podpora cloudu

Podnikové řešení Dynamics NAV 2016 lze nově propojit s Dynamics CRM Online a provozovat jej v Azure SQL (database-as-a-service), čímž se celkově zvyšuje podpora cloudového prostředí a snižují náklady.

Cloudové prostředí pro NAV 16


Dynamics NAV Universal App

Nyní je již jedno, zda sedíte u stolu v práci nebo jste na cestách. Není důležité, jak velký máte display a jestli k ovládání používáte klávesnici, myš nebo prsty. Pracovat s Dynamics NAV tak můžete na počítači, notebooku, tabletu i telefonu. Webový klient se přizpůsobí vašemu zařízení vždy a všude. Verze Dynamics NAV 2016 nově podporuje také Windows 10.

Prodejní objednávky v NAV 16


Mobilní přístup

Nově lze přímo v mobilním klientovi nahrávat fotografie nebo ukládat polohová data. Mobilní aplikace se tak může stát silným nástrojem pro obchodníky, servisní techniky či manažery, kteří se pohybují v terénu. Webový klient byl dále vylepšen například v těchto oblastech: o Rolovat v aplikaci o Skrýt nežádoucí pole pomocí funkce „zobrazit méně“ o Přepínat společnost, jazyk či časové pásmo o Využít rozevírací hledání okamžitě při psaní o a dalších více než 60 vylepšení

Mobilní klient pro NAV 16


Automatické testování

Partnerům a následně i zákazníkům je nově k dispozici velmi užitečný nástroj pro automatického testování systému. Cílem této iniciativy je zvýšení kvality a snížení chybovosti při programových úpravách a nasazování nových verzí.

Správa dokumentů

S novou verzí je spojeno vylepšení funkcionalit v oblasti financí a správy dokumentů. Funkce rozpoznávání textu (OCR), která je přímo integrována do aplikace Příchozí dokumenty, umožňuje elektronické přijímání a zasílání dokladů, a to včetně potvrzení, že zákazník daný dokument obdržel. OCR také automaticky filtruje důležitá data z příchozích dokumentů a následně je v systému zpracovává.

O365

V nové verzi byla ještě více prohloubena integrace s Office 365 a také s nástroji Power BI.

Workflow

Díky funkcionalitě Workflow, která podporuje řízení a automatizuje podnikové procesy, lze budovat nové jednoduché postupy a zákazníci si je následně mohou přizpůsobit. V oblasti Workflow došlo k řadě technologických změn a vylepšení, které budou umožňovat implementaci schvalovacích postupů do dalších oblastí aplikace. Schvalovací postupy jsou nyní více škálovatelné a umožňují komplexnější nastavení. Lze je tedy použít pro větší množství scénářů.

Workflow šablona v NAV 16


CZ Lokalizace

Dynamics NAV 2016 je první verzí, kdy česká lokalizace vyšla současně s celosvětovou verzí. Díky Microsoft Dynamics NAV 2016 můžete opět celkově vylepšit výkonnost Vašeho podnikového systému. V oblasti české lokalizace došlo k dalším drobným vylepšením.

NAVISYS Comfort Pack k dispozici ihned

S radostí můžeme oznámit, že zároveň s uvedením verze Dynamics NAV 2016 uvolňuje naše společnost produkt „NAVISYS Comfort Pack 2016“, který významným způsobem rozšiřuje funkčnosti produktu NAV a zvyšuje tak efektivitu práce uživatelů.

O společnosti NAVISYS

Společnost NAVISYS byla založena v roce 1997. Úspěšné implementace a kvalitní služby NAVISYS rychle posunuly mezi nejvýznamnější prodejce a implementátory Microsoft Dynamics NAV. Společnost se tradičně umisťuje mezi TOP 5 nejúspěšnějšími partnery Microsoft Dynamics v ČR. V současné době NAVISYS působí především jako dodavatel vertikálních řešení. Společnost disponuje týmem profesionálů nejen v oblasti produktů Microsoft Dynamics, ale také odborníky s teoretickou i praktickou zkušeností z průmyslových odvětví, do kterých směřují její produkty a služby. V roce 2013 jsme rozšířili portfolio produktů o Microsoft SharePoint sloužící ke správě dokumentů a o cloudové řešení Office 365. V tomto roce jsme získali licenci na prodej a implementaci systému pro plánování výroby (APS) PlannerOne od francouzské společnosti Ortems.